Garancia kezelése

Garancia kezelése

Bútorwebáruházunk kiemelten magas minőségű bútorokat forgalmaz, ennek köszönhetően a garanciális problémák száma minimális. Amennyiben probléma a vásárló önhibáján kívül mégis előfordul, kérjük azt munkanapokon 10-18 óráig emailben és telefonon jelezze munkatársainknak. A probléma jellegétől függően a garanciát a legnagyobb szakértelemmel és gyorsasággal orvosoljuk, legyen az hiánypótlás vagy sérült termék cseréje. Minden esetben a garanciális terméket ingyen és bérmentve a vásárló részére bocsájtjuk. Garanciális ügynek azokat a problémákat tekintjük, amelyek nem a termék szállítása közben vagy annak használatba vételének ideje alatt keletkeztek. (pl. hiányzó alkatrész, sértetlen csomagolás alatt egyes bútorelem sérülése, …) További információkért kattintson ide