Szállítási információk (HUF)

Hová kérhető a házhozszállítás?

Magyarország egész területére szállítunk.

A termékek LAPRA SZERELTEN kerülnek kiszállításra.

Tömb- vagy társasház esetén a lépcsőházig, családi ház esetén kapuig történik a termékek szállítása. A sofőrnek nem kötelessége a terméket az ingatlanjába vagy az emeletre be- illetve felvinni. Kérjük, nagyobb méretű bútorok esetében gondoskodjon kellő segítségről.

Kiszállításkor, kérjük minden esetben, még a futár távozása vagy az áruátvétel aláírása előtt, ellenőrízze a megrendelt termékek mennyiségét, a termék csomagolásának állapotát!

A szállítási költsége a termék árának függvényében alakul. (Például egy 45.000 Ft-os értékű bútor szállítási költsége bruttó 6.800 Ft.)

Felhívjuk figyelmüket, hogy: a táblázatban szereplő szállítási díjak bruttó magyarországi házhoz szállítási árak!

ÉRTÉKHATÁR/BRUTTÓ

HÁZHOZSZÁLLÍTÁSI DÍJ
BRUTTÓ

0,- Ft-tól 20.000,- Ft-ig

5.000 Ft

20.001,- Ft-tól 50.000,-Ft-ig

6.800 Ft

50.001,- Ft-tól 80.000,- Ft-ig

8.000 Ft

80.001,- Ft-tól 120.000,- Ft-ig

10.000 Ft

120.001,- Ft-tól 150.000,- Ft-ig

12.800 Ft

150.001,-Ft-tól  200.000,-Ft-ig

16.000 Ft

200.001,- Ft-tól 250.000,- Ft-ig

19.000 Ft

250.001,- Ft-tól 300.000,- Ft-ig

25.500 Ft

300.001,- Ft-tól 400.000,- Ft-ig

28.500 Ft

400.001,- Ft-tól 500.000,- Ft-ig

35.000 Ft

Az árváltoztatás jogát fenntarjuk!

Kiemelten fontos!

A vevő vállalja, hogy szállításkor a teljes vételárat kiegyenlíti.
A szállítás időpontjáról a szállítmányozó cég telefonon értesíti Önt.
A megrendelt bútor gyártási, illetve szállítási határidejének módosítási jogát fenntartjuk.
A szállítási határidőt a gyártók tájékoztatása alapján adjuk meg, és az esetleges késésért, kártérítési felelősséget nem vállalunk!

FONTOS: Amennyiben átvételkor a termék, hiányos vagy sérült, a vevő a kárigényét haladéktanaul köteles bejelenteni jegyzőkönyv formájában, mely hitelesítve van a megrendelő (átvevő) valamint a fuvarozó cég jelenlévő képviselője részéről egyaránt, ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. A sérülési reklamáció csak aláírt jegyzőkönyvvel érvényesíthető. A házhozszállítási díjat a szállítmányozó cég állapította meg, a lenti táblázatban találja, az átvétel után kell fizetni a szállítmányozónak. Webáruházunkban a megrendelt termékek lapraszerelten érkeznek meg otthonába. A kiszállítás díja Magyarországon belül a fenti táblázat szerint kerül besorolásra: (külföldi kiszállítás esetén kérjük érdeklődjön elérhetőségeinken)

Az eladó további szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.)sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Egyéb rendelkezések: A szerződés nyelve magyar, megküldött megrendelő szerződésnek minősül, rendelésazonosítóval van ellátva és iktatásra kerül! Egyéb nem szabályozott kérdésekben a Ptk. rendelkezései az irányadóak.

A Polgári törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre vonatkozó rendelkezések az irányadók. A tevékenység jogszabályi háttere: - az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény; - a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény; - a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény; - a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságról szóló 225/2007. (VIII. 31.) Korm. rendelet; az üzletek működésének rendjéről, valamint az egyes üzlet nélkül folytatható kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 133/2007. (VI. 13.) Korm. rendelet. - a szavatossági és jótállási felelősségére, illetve az ezzel összefüggésben érvényesített szavatossági és jótállási igények intézésére a Ptk.-ban és a 49/2003. (VII.30) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Hogyan történik a fizetés?

A fizetés utánvéttel történik. A kárpitos bútorok rendelésénél foglaló összeget szoktunk megállapítani. A foglaló összege a bútor ~ 20% - 30%-ig terjedhet.

Mikor történik a szállítás?

A feladás pontos dátumáról e-mailben vagy telefonon értesítjünk, amint a küldeményt átadtuk a futárszolgálatnak. A kiszállítás időpontjáról értesíteni fogjuk, illetve a szállítmányozó cég telefonon egyeztet Önnel a szállítási időpontról.

A futárszolgálat a csomagot a vásárláskor megadott címre szállítja, hétköznap 08:00 és 17:00 óra között. Minden esetben feltüntetjük a vásárló telefonszámát is a kiszállítás megkönnyítése érdekében. Amennyiben a futár a megadott címen és telefonszámon nem éri el Önt, úgy a csomagját még egyszer megpróbálja kiszállítani.